niedziela, 12 lutego 2017

Dr Irena Eris RESORT SPA ORIENT - arachidowy balsam ujędrniający

Przenieśmy się na moment do cudnych, pachnących milionem najrozmaitszych przypraw, przepięknych Indii. Wyobraźmy sobie dziewczynę imieniem Samira, która przemierza nietuzinkowo zdobione komnaty ogromnego pałacu w poszukiwaniu rzeczy, której sama nie jest w stanie nazwać - czegoś ulotnego i zwiewnego, niczym wiatr budząc ją codziennie swym zmysłowym szumem. Kobieta ta jest bowiem tylko pomocą domową, która marzy o wolności, choć przez kilka chwil - chce biec w kierunku falującego morza, rozwijając przy tym skrzydła swobody zupełnie jak najpiękniejszy ptak. Nagle, spacerując krętymi korytarzami, oświetlonymi świecami w odcieniach złota oraz czerwieni, trafia do jakże magicznego pomieszczenia, które z niemałej odległości przyciągnęło ją zapachem nadzwyczajnym i ponętnym, przypominającym rodzynki oblane karmelem. Po otwarciu drzwi, widzi ściany ozdobione ręcznie tkanymi dywanami we wszystkich kolorach tęczy oraz złote naczynia wypełnione po brzegi brązowym kremem. Podchodzi do tych bosko pachnących miseczek i zaczyna z wielką ostrożnością badać strukturę owego mazidła. Jest ono niezwykle delikatne, a woń ma tak słodką i niebanalną, że postanawia nanieść go na swą szarą i zmęczoną życiem skórę. Smarując się tym balsamem, przenosi się do świata marzeń, błądząc między snem a jawą. Staje się księżniczką, na której gładziutkich rączkach dźwięczy ogrom kolorowych bransoletek. Wypoczywa na wielkim łożu z baldachimem, a jej kruczoczarne włosy oraz wspaniałe sari są leciutko unoszone przez delikatny, pieszczący skórę wietrzyk. Relaksuje się, kosztując jakże pysznych brzoskwiń w polewie orzechowo-kakaowej, podanych na złotej paterze w orientalne wzory. Wie, iż za parę chwil odwiedzi ją jej ukochany, zabierając na spacer po ogrodach przypominających jeden z siedmiu cudów świata. Tam zapewne skradnie jej jeden pocałunek bądź dwa, wypełniając serce ogromem miłości. 
Samira kończy przyjemną wędrówkę do zaczarowanego świata marzeń, chowając wspomnienia głęboko w szufladach swego umysłu. Najważniejsze jednak, iż znalazła to czego od dawna szukała - szczęście oraz niecodzienne doznania, które odżywiły jej ciało i ukoiły nerwy. Jej skóra jest teraz gładziutka i dogłębnie nawilżona - jeszcze nigdy nie była aż tak nieskazitelna. Z pewnością jeszcze kiedyś wróci do tej magicznej komnaty, a owy zabieg pozostanie jej malutkim, jakże cudownym sekretem.

Po tym jakże baśniowym wstępie, chciałabym przejść do recenzji właściwej doskonałego balsamu na zimowe wieczory, który otuli Naszą skórę jakże aromatyczną pierzynką rozkoszy - mowa oczywiście o arachidowym balsamie ujędrniającym z serii Resort Spa Orient od Dr Ireny Eris. 

Powiem szczerze, iż owy kosmetyk bardzo szybko zyskał miano mego ulubionego, głównie z uwagi na niesamowitą woń oraz przecudne działanie. Stosując go, czuję się zupełnie jak dziewczyna z mej opowieści - odpływam do odległego, magicznego świata marzeń, gdzie jestem piękną księżniczką, za którą szaleją wszyscy przystojniacy. 

Dr Irena Eris Resort Spa Orient - arachidowy balsam ujędrniający
Dr Irena Eris Resort Spa Orient - arachidowy balsam ujędrniający

Balsam pachnie przepięknie - ma lekką nutkę alkoholową, przez co w kilka chwil rozpala zmysły do czerwoności. :) Mi ta woń przypomina zapach wina Malagi, które słynie z woni rodzynek oblanych karmelem. :) 

Teraz poświęcę chwilkę na opis działania. Balsam doskonale wygładza skórę - po jego użyciu jest ona miękka i delikatna (po kilku zastosowaniach gołym okiem widać różnicę w stanie skóry). Jeśli chodzi o ujędrnianie, zauważyłam, iż ciałko faktycznie jest bardziej elastyczne - oczywiście, bez ćwiczeń nie ma co wymagać cudów, ale pewną zmianę dostrzegłam. Balsam nawilża doskonale - na tym polu spisuje się w 100%. Dla mnie jest idealnym wyborem na okres zimowy, gdy skóra, wymęczona przez ostre mrozy, faktycznie potrzebuje dogłębnego nawilżenia. I ten zapach - mogę o nim pisać poematy, bo jest boski!

Dr Irena Eris Resort Spa Orient - arachidowy balsam ujędrniający
Dr Irena Eris Resort Spa Orient - arachidowy balsam ujędrniający

Jeśli chodzi o skład, dominują tutaj: olej z brzoskwini, masełko kakaowe, olej z orzechów arachidowych - moim skromnym zdankiem rewelacyjna mieszanka. 

Cena rynkowa: 89 zł/200 ml


Polecam ten kosmetyk, gdyż według mnie jest to jeden z lepszych balsamów na rynku - moje ciałko pokochało go od pierwszego zastosowania. :)

A Wy czym rozpieszczacie swą skórę podczas mroźnej zimy? 

Pozdrawiam :)


53 komentarze :

  1. Uwielbiam orientalne zapachy, jestem bardzo ciekawa tego balsamu :) Ja używam aktualnie balsamu Morska Pielęgnacja LPM :)
    Zapraszam
    http://krotko-i-na-temat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym balsamie, ale jeszcze nie miałam okazji go testować. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  2. Wstęp jest mega! Balsamu nie znam, mam w domu ich mnóstwo, ale zapominam ich używać.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam taki okres w życiu, iż balsamy leżały i się kurzyły, jednak kiedy zaczęłam używać depilatora i w pakiecie rozpoczęła się walka z wrastającymi włoskami, bez balsamu nie wyobrażam sobie życia. :)

      Usuń
  3. Musze przyznać że wygląda dość apetycznie w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, prezentuje się niebanalnie oraz pachnie przecudnie. :)

      Usuń
  4. Z tej firmy miałam jedynie próbki :)
    Prezentuje się naprawdę fajnie :) Miłego dnia :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest świetny. Ja już nie będę eksperymentować i zostaję przy balsamach tej marki. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Widziałam tą firmę wiele razy na półkach w sklepach, ale nie miałam okazji wypróbowac żadnych produktów. Balsam brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znakiem tego zachęcam do testów. :)

      Usuń
  6. Znam firmę, ale tego kosmetyku nie używalam. Ma bardzo piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapach jest bajeczny. :) Polecam wypróbować. :)

      Usuń
  7. Mimo dobrej opinii, nie skusiła bym się na ten balsam. Po pierwsze cena, która mnie przeraża bo nigdy nie wydawałam na kosmetyki więcej jak 40 zł, po drugie kolor mnie odrzuca.
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem balsamik jest rewelacyjny, a jakość rekompensuje cenę. :)

      Usuń
  8. Ta cena jest naprawdę przerażająca i myślę, że nie kupiłabym takiego produktu, tylko szukała tańszych zamienników, które mogą być równie dobre ;p

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten kosmetyk jest naprawdę wart swej ceny - działa wspaniale i pachnie jakże zniewalająco. :)

      Usuń
  9. Ja bardzo uwielbiam balsamy, ale z tym nie miałam jeszcze styczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znakiem tego polecam chociaż przetestować - jest świetny. :)

      Usuń
  10. Gratuluje talentu w wymyślaniu i tak pięknym pisaniu opowieści :) super sie to czytalo! Slyszalam duzo dobrego o tych kosmetykach niestety narazie nie moge soboe pozwolic na tak drogo krem. Mnie ratuje nivea i przeróżne maseczki oraz kremy do twarzy :) uwielbiam robix sobie takie mini spa w domu!

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to kocham - najwspanialszy sposób na relaks. Dziękuję za przemiłe słowa, od razu robi się cieplej na serduszku. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  11. Jejku opowiesc jest przecudowna az mialam w glowie widok tej dziewczyny jejku <3
    Jeszcze nigdy nie testowalam zadnego kosmetyku od dr Ireny Eris ale mam nadzieje ze kiedys to sie zmieni! :D Ja zima uwielbiam stawiac na mega nawilzanie skory <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja - nawilżenie to podstawa, by skóra była gładziutka oraz niezwykle miękka. I oczywiście dziękuję za komplement. :) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  12. Fajne mazidło, fajne ale drogie jak cholera!^^
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena faktycznie nie jest niska, jednak działanie mogę określić jednym słowem: cudowne! :)

      Usuń
  13. Ja za orientalnymi zapachami nie przepadam, więc raczej nie dla mnie.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko zachęcam do testów - balsam jest świetny. :)

      Usuń
  14. Nigdy nie kupowałam tego balsamu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znakiem tego polecam wypróbować. :)

      Usuń
  15. Wow!! Soo beautiful!! Very good products ... I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for that beautiful words. :) Lots of kisses. :)

      Usuń
  16. Generalnie nie przepadam za kosmetykami Dr Ireny. Nie było jeszcze takiego co by mi pasowal, wiec wydanie tak duzej kwoty na cos co moje cialo moze zaakceptować...raczej nie zaryzykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten balsam jest świetny - szkoda, że na Twojej skórze składniki produktów Dr Ireny Eris się nie sprawdzają. Niestety, co ciałko, to inne problemy. :)

      Usuń
  17. Ja szukam własnie dobrego balsamu i ten kusi :) i to jeszcze jak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo naprawdę warto wypróbować. :)

      Usuń
  18. Wyglada naprawdę kusząco :D Ciekawe czy sprawdza się tak dobrze jak wyglada :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością wart przetestowania. :)

      Usuń
  20. fajny produkt, z checia sie przyjrzę mu z bliska! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem produkt jest naprawdę wart swej ceny - jakość jest świetna. :)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Thanks for these sweet words. Lots of kisses. :)

      Usuń
  23. ja stawiam na wszlekiego rodzaju głęboko nawilząjąc e balsamy i masła do ciala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - to najlepsze rozwiązanie podczas jakże mroźnej zimy. :)

      Usuń
  24. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  25. hi it looks a good cream and is a great review too :))
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for nice words, lots of kisses. :)

      Usuń
    2. thanks to you... even if you do not want follow me :) byeeeeee

      Usuń
  26. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy produkt, z chęcią bym przetestowała ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń